Wednesday 17 January 2007

Werken!

Zo, de tentamens zitten erop voor mij :)
Vandaag worden er tentamens afgenomen die ik niet heb, dus ben ik lekker vrij :)
Eerst zou ik met mama naar Ikea gaan om te kijken naar een kast enzo, maar dat gaat nu toch niet door, en ben ik lekker in het nieuwe huis aan de slag gegaan. Mama heeft de gaten in m'n muur een beetje weggewerkt met plamuur en ik heb met een schuurgaasje dat ik om een blokje hout gebonden had de hobbels weggewerkt, dus m'n muren zijn nu weer mooi egaal, dat is wel een goede verbetering. Daarna heb ik in de kamer van Disanne de muren egaal gemaakt met het schuurblokje. En daarna heb ik de kozijnen van mijn kamer geschuurd. Net heb ik die nog even afgestoft en dan kan ik zo beginnen met het in de grondverf zetten van de kozijnen.
Zal ook eens kijken of ik wat foto's kan krijgen ;)

No comments: