Friday 19 January 2007

Kozijn

Zoals je hier kunt zien ben ik klaar met schuren van het kozijn en bezig het te verfen. Dit is alleen nog maar grondverf. Mama heeft het inmiddels geplamuurd en nog een keer geschuurd. Nu moet het nog een keer in de grondverf en dan kan ik er met een kleurtje overheen.
Alleen weet ik nog niet wat voor kleurtje dat gaat worden.
Ik weet nu dat er waarschijnlijk op de muur die je kan zien glasvliesbehang komt met daar over heen verf. Maar welke kleur weet ik nog niet. En op de muur die je nu niet kan zien komt structuurverf. Dit is omdat die muur best lelijk is en dat op die manier hopelijk minder opvalt.


Nou, dit is dan zoals het geworden is. 1x in de grond-
verf.

Oh, en wat ook een voordel is, is dat er een internetkabel in mijn kamer eindigd. Dus daar komt waarschijnlijk een modem aan te staan :) Dus, dat betekend veel beter internet voor mij! :)

Maarja, dit is al weer een leuk verhaaltje :)

1 comment:

avdberg said...

Kozijnen verven is een klus zeg. Je zou denken dat het zo gebeurt is maar het schuren en in de grondverf zetten is niet zomaar gedaan. Ik ben momenteel ook bezig met het verven van mijn kozijnen, ze waren wel aan een goede beurt toe.